Segítünk abban, hogy saját környezetében "Olimpiai bajnok" legyen!

„Az ember csak azt érti meg, amire maga jön rá; amit készen kap, anélkül, hogy lélekben megdolgozna érte, az egyik fülén be, a másikon ki. Olyan ez, mint a növények öntözése: a növény nem élhet víz nélkül, de nem sokat ér azzal a vízzel, amit a leveleire öntenek; az lepereg róla. Csak azt a vizet képes igazán felhasználni, amit a gyökerein keresztül maga szív fel.”
/Rényi Alfréd/

Kommunikáció

  • Kommunikáció alapfokon
  • A kommunikáció hatékonyságának növelése
  • Prezentáció
  • Tárgyalástechnika
  • Asszertív kommunikáció

Értékesítés

  • Az értékesítés alapjai
  • A sikeres értékesítő
  • A partner látogatás szabályai
  • Telefonos értékesítés
  • Speciális igényfelmérés
  • Érveléstechnika
  • Ellenvetés kezelés a mindennapokban
  • Üzletlátogatás lépései (FMCG)
  • Személyes eladás

Vezető képzések

  • A vezetővé válás lépései
  • Vezetési stílusok/Vezetés és személyiség
  • A vezetői kommunikáció különböző szintjei
  • A sikeres vezető – egyéni siker és/vagy szervezeti eredmény
  • Vezetői kommunikáció
  • Vezetői prezentáció
  • Értekezletvezetés
  • Delegálás

A tréningjeinkre jellemző:

  • Új ismeretek, kompetencia a csoportmunkában.
  • Probléma-megoldási helyzetgyakorlatok sora.
  • Megoldás-orientáltság és pozitív gondolkodás.
  • A tanulási folyamat a csoportbeli viselkedés, élmény útján történik.
  • A csoportmunka nagyon intenzív, folyamatos aktivitást igényel.
  • Kockázat nélküli, védett helyzet - különböző viselkedésformák szabad kipróbálására
  • A tagok közösen kialakított szabályok szerint dolgoznak.
  • Központi módszertani elem: strukturált tapasztalatszerző gyakorlat.

Csapatépítés

  • A hatékony csapat
  • A győztesek
  • Az edző támogatása a csapat céljainak elfogadásában
    a szerepek posztokhoz kötődő tisztázása kérdésében
  • Hatékonyság és együttműködés a csapatban

Ingyenes Business Coaching Ülés

1 alkalommal. Időpont egyeztetéssel +36 20 923 2118 telefonszámon.

Körvonalazzuk a változtatások irányait, megtörténik a szimpátia felmérése a Coach személyével kapcsolatosan.

VÁLASSZON IGÉNYE SZERINT!

  1. Irány felmérés: a nem körvonalazódott problémákról, vagy
  2. vezetői Coaching foglalkozás: gyakorlati megoldás konkrét problémákra.